Схема самоаналізу уроку
1. Чи відповідає мій урок програмі. Назвати програму ким і коли затверджена. Характеристика класу. 2. Чи правильно було визначено і розв'язані на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання. 3. Чи оптимально було визначено зміст уроку чи відповідає він завданням. 4. Що було основним, найсуттєвішим на уроці. Чи акцентована увага учнів на його вивченні. 5. Чи вдало визначено структуру уроку. Чи була організована на уроці робота із формування основних умінь, навичок, інтересів учнів. Як здійснювалися внутрішньопредметні і міжпредметні зв'язки. 6. Які методи і засоби навчання були використані на уроці. Чи були вдалими їх вибір і поєднання. 7. Які форми навчання домінували на уроці ( індивідуальні, групові, масові) . Чи були вдалими їх вибір і поєднання. 8. Чи об'єктивно і відповідно норм оцінені знання учнів. 9. Чи правильно на уроці здійснювався інструктаж, визначались обсяг і складність домашнього завдання. Чи було воно диференційоване. 10. Що було зайвим у моїй діяльності і діях учнів.
|