Схема аналізу діяльності класовода 1. Обізнаність з основними документами про організацію і проведення виховної роботи в школі. 2. Обізнаність з основними даними учнів в класі: - соціальний статус; - громадська суть; - індивідуальні особливості учнів; - стан навчальної підготовки; - стан і розвиток психічних функцій; - стан здоров'я і фізичний розвиток. 3. Доцільність, логічність, послідовність, дієвість, відповідність типу учнівського колективу, проблем над якими працюють клас, школа плану виховної роботи класовода. Результативність його виконання. 4. Методи і прийоми, які забезпечують високу ефективність виховання учнів. 5. Система виявлення важковиховуваних учнів, система роботи з ними. 6. Система роботи з активом класу. 7. Організація соціально - педагогічної допомоги учням і сім'ям, які потребують особливої уваги. 8. Змістовність та результативність індивідуальної роботи з класом. Відвідування учнів вдома. 9. Участь учнів класу в органах учнівського самоврядування. 10. Введення учнями записів у щоденниках, рівень виконання доручень. 11. Рівень вихованості учнів. 12. Система проведення виховних заходів. Результативність, змістовність і відповідність віку, характеру і інтересам учнів. 13. Організація роботи з вивчення і повторення правил для учнів і правил дорожнього руху. 14. Організація роботи з батьками учнів: - відвідування сімей учнів класу; - робота з батьками на рівні класу; - робота з батьками на рівні школи; - педагогічна освіта батьків учнів класу; - змістовність та результативність батьківських зборів; - відвідування батьками зборів; - робота батьківського комітету; - результативність роботи з батьками. 15. Результативність самоосвітньої роботи класовода. 16. Участь у роботі методоб'єднання вчителів початкових класів та у роботі педагогічної ради школи.
|